عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دیشب دلم گرفته بود....

 

دیشب دلم گرفته بود مثل هوای بارونیتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comدلم هواتو کرده بود،هوای شیرین زبونیت


دلم می خواست گریه کنم بگم که سخته تنهایی
تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comای هم صدا،ای آشنا بگو که پیشم می مونی


نمی دونم چه حالی وکجایی و چه می کنی
تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comولی صدات تو گوشمه می گی که اینجا میمونی


رفتم کنار پنجره گفتم شاید ببینمت
تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comدیدم محاله دیدنت ،چون گل باید بچینمت


رو صندلی نشستمو یهو دیدم یه قاصدک اومد پیشم
تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comخبر آورد ای آشنا یه رازی رو بهت بگم؟


گفتم بگو،آهی کشید اومد نشست رو شونه هام
تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comیواشکی چشماشو بست تا نبینه اشک چشام


از تو همش شکوه می کرد،با اشک گرم و دل سرد
تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comمی گفت که یادت نمی یاد اون روزای آخرو ؟


چه قدر دلش می خواست نگاش کنی،صداش کنی،
تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comبهش بگی دوسش داری،به شرطی تنهاش نذاری


تا اومدم بهش بگم برو بگو دوسش دارم،پاش می شینم
تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comدیدم که اون رفته بود و منم دارم خواب می بینمتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت12:16---22 دی 1391
ترک دین و دل نمودم ، ترک جان هم می کنم ، هرچه گویی غیر عشقت ، ترک آن هم می کنم !

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 13:54 | |